Vizyon: VİZYON
Akademik, sosyal, kültürel ve sportif başarıları her kesim tarafından kabul edilmiş, ilimizde tercih edilen bir okul olmaktır.
Misyon: Yeniliklere açık, sürekli kendini geliştiren tecrübeli öğretmen kadrosuyla, öğrenci merkezli eğitim veren, teknolojiyi kullanan, velilerin ihtiyaç duydukları her an okul idaresi ve öğretmenlerine ulaşıp rehberlik hizmetlerini alabildikleri, öğrencilerinin başarılarını ön planda tutup, kaliteden ödün vermeyen çağdaş bir eğitim kurumuyuz.
Başarılar: Disiplin, başarımızın ön şartıdır.
Kararlarda katılımcılık esastır.
Adil ödül sistemi ön koşulumuzdur. Her türlü başarı ödüllendirilir.
İlgiye dayalı güdüleme gerçekleştirilir.
Karşılıklı Güven ve Samimiyet ikame etme. Okulda çalışanlar arasında karşılıklı saygı ve güven esastır.
Tam ve doğrudan öğrenme hedefimizdir.
Okula ve sınıfa zamanında gelmek esastır.
Öğrencilerin gelişimi; sınav ve ödev gibi yollarla sürekli izlenir ve değerlendirilir.
Öğrenciler; okul ve sınıf süreçlerine aktif katılır, sorumluluk alırlar.
Okulda ve sınıfta, personel arasında her türlü uygulamalarda eşitlik anlayışı vardır.
Eleştirel düşünceye önem verilir.
Farklı düşünme ve bunu ifade edebilme teşvik edilir.
Her türlü yenilik ve değişmeye açıklık esastır.
Okul, toplumun her türlü önerilerine açıktır.
Saatler: 08.40-15.05
Isınma: DOĞALGAZ
Bağlantı: ADSL
Yabancı Dil: İngilizce
Servis Bilgisi: SERVİS VAR
Sportif Etkinlikler: SATRANÇ, MASA TENİSİ, RESİM, FOLKLOR, YÜZME
Bilimsel Etkinlikler:
Proje Çalışmaları: YAŞAM BECERİLERİ, AİLEMLE EĞİTİM YOLCULUĞUM, DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ, ENGEP, GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI, ÇEDES
Telefon - 0 246 227 58 67
Belgegeçer - 0
Eposta -
Göndermek için tıklayınız
WEB - https://hediyeunfabrikasiilkokulu.meb.k12.tr
Adres - DERE MAH.117 CD. NO.170 ISPARTA
Öğretmen :12
Öğrenci :166
Derslik :9
Çok Amaçlı Salon :1
Fen Laboratuvarı :1
Kütüphane :1
Kütüphane Kitap Sayısı :2536
Öğretim Şekli :NORMAL
Yerleşim Yeri - DERE MAH.117.CADDE NO.170 ISPARTA MERKEZ
Adres - DERE MAH.117 CD. NO.170 ISPARTA
Ulaşım
İl/İlçe Merkezine Uzaklık MERKEZ